2010. november 18., csütörtök

Pörgés, morgás, derülés

Ezek jellemzik a mi kis családunkat az elmúlt napokban. A felnőtteknek kijut a pörgésből és morgásból, Zalán pedig jó érzékkel gondoskodik, hogy mindig legyen egy kis feszültségoldó derültség.
Állandósult témává vált a lakópark biztonsági kérdése, miután 3 hónap alatt több, mint 20 káreset történt. Legutóbb hétfőre virradóra törtek fel 7 vagy 8 autót a mélygarázsban. Hát köszi! Nem szeretném megvárni, hogy a miénk is sorra kerüljön. Két hónapja dolgozunk azon, hogy ajánlatokat gyűjtsünk be, hasonlítsunk össze, szükség esetén kiegészítsük őket. Már referenciákat is beszereztünk. Én már annyira rápörögtem a témára, hogy akár kész lennék SWOT analízist is csinálni az egyes rendszerekkel kapcsolatban. Csak hát az illetékesek belesz@rnak a dologba. Ha meg mégsem, akkor keresztbe szerveznek. Nekem igazán nem fáj, ha nem nekem kell bajlódni vele, csak lássam, hogy ha nem én, akkor valaki más tisztességgel csinálja.
Apa is bosszankodik ezen, de ő jobban viseli.

Nekem a suli miatt is pörögni kell. Tegnap Papó elvitte Zalánt, hogy tudjak egy kicsit tanulni. Eredménye egy elkészült beadandó és egy kis szusszanás, ami nagyon jól esett. Most meg olvasni, olvasni, olvasni ezerrel.

Persze nem ilyen egyszerű az élet, mert én mindent szeretnék megvalósítani, amit elképzeltem. Ilyen a decoupageolt mikulás zsák. Ez a legújabb projekt, nehogy túl unalmas legyen a gyöngyözés :D Ha elkészül a tökéletes prototípus teszek fel képet mementóként :) Egyelőre kísérleti fázisban vagyok.

A mindenféle aktív dolog mellett megvan a passzív rész is. Játszom :) Megint csak facebook-on. Most épp a gyongyvilag.com heti játékán, ahol a feltöltött gyöngyikéket lehet like-olni. Akié a leginkább tetsző, azé a heti vásárlási utalvány. Mennyi sok swarit lehetne venni abból a 3000 Ft-ból :D
Még zajlik a picibaba.hu családi pályázata is. December 9-ig. Fortuna (vagy a barátaink? ;)) nagyon szerethet(nek) minket, mert itt is jól állunk. Köszönjük mindenkinek! Ez már a derű kategória :D:D:D:D

És akkor jöjjenek Zalán arcizom tornáztató megjegyzései:

Valami halk zörej hallatszik valahonnan. Erre Zalán:
- Anya, mi ez a hangulat??? (mostanában a hang, az hangulat)

Nézegetjük a játékboltok kínálatát. Zalán minden második játékra rámutat, hogy "Erre gondoltam, ezt szeretném!" Amikor egy olyan Thomas-ra bökött rá, ami nekem is felkeltette az érdeklődésem, mondom neki:
- Megbeszéljük a Jézuskával, hogy Te ilyet szeretnél.
 Erre ő némi gondolkodás után:
- Inkább ne beszéljük meg a Jézuskával, hanem vegyük meg!!!

Néhány melegkiütés jelent meg Zalkó combhajlatában. Apával megállapodunk, hogy fürdés után bepúderezzük.
Törölközés közben egyszer csak megszólal Zalán:
- Ne panírozzuk be a fütyit, jó??? :D:D:D:D

4 megjegyzés:

  1. Halihó!
    Az emberek ilyenek! Undorító!
    Tanulni,tanulni,tanulni... Borzasztó! De nagyon jól bírod gyerkőc mellett!
    Nagyon várom a képet a mikulás zsákról,kíváncsi vagyok! :D
    Hát valami hihetetlen milyen beszólásai vannak Zalkónak!!! :D :D Én mindig olyan jót mosolygok!! :D Alig várom,hogy Mili is ilyenekkel bombázzon minket! :D
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Háááát, ez a Zalkó bébi....:D
    Jó ideje, most nevettem először felszabadultan..!
    Nagy pussz neki!!!!

    VálaszTörlés
  3. Barbi!
    Pikk-pakk bombázni fog Milli is a jobbnál jobb beszólásokkal ;) Na meg a hajmeresztő ötletekkel :D

    Anita!
    Örülök, hogy sikerült egy kis mosolyt előcsalni. Bár csak ezen múlna, hogy derűsebbek legyenek a napjaid. De most majd jobban fogok igyekezni megörökíteni Zalán aranyköpéseit. Gyere gyakran!

    VálaszTörlés