2010. november 12., péntek

Egy szerencsés péntek

Unalmas perceimben előszeretettel facebook-olok, ahol időnként megtalálok egy-egy nyereményjátékot. Eddig az esélytelenek nyugalmával nyomtam a like-ot, vagy válaszoltam kérdésekre.
Ma az első mosolyfakasztó eset az volt, amikor megláttam, hogy az 1gombóc játékán a nyertesek között ott vigyorog apa egyik jó barátja. Nem is tudtam, hogy ő is fent van :D
A másik akkor fogadott, amikor hazaértem a suliból. Még reggel poénból játszottam egyet a Babanet-Kölöknet közös játékán. És láss csodát, nyertem :D A meglepetés egy egyéni belépő a hétvégi Márton-napi rendezvényre a Skanzenben :D Most épp levelezésben vagyok a szerkesztővel további egyeztetés okán. Úgy tűnik, megvan a holnap délelőtti program :) Hipp-hipp hurrá!!!!! Szabad levegőn, mindenféle csodával :D El sem tudom mondani mennyire örülök :)

/Kell is valami jó, mert reggel megint szervizbe kellett vinni a kisautót :(/

Már csak a XIV. Kézműves Kiállítás és vásár- -ra lenne jó kijutni, mert a gyöngykuckó standján most csak 270 Ft lesz minden csöves 11/0-ás japán gyöngy, ami nagyon nagyon jó ár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése