2010. november 19., péntek

Kreatív készülődés

Lassan ideje elkezdeni az ünnepi készülődést. Már jönnek az ötletek, hogy mit és hogyan kellene. A decoupage-olt Miki zacsi alakul, de még be kell szereznem piros vásznat, hogy tökéletes legyen. Eddig fehéren próbáltam és zöld organzán, de egyik sem az igazi. Azért megmutatom miről is van szó :)
Néhány tavalyi kreálmányom is megvan még. ezek továbbfejlesztésének gondolatával is kacérkodom :)


És végül a nagy terv, hogy milyen Adventi naptárral lepjem meg Zalkót. Ez netről csent ötlet, de majd igyekszem a magam képére formálni :D Van a tarsolyomban saját ötlet is, de ez most jobban tetszik :) Majd jövök beszámolni, ha valamelyik megvalósult :D

4 megjegyzés:

  1. Jajj ilyeneket majd én is szeretnék leendő csemetémnek/vel készíteni!Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  2. :) Jó is a közös mókázás, bár néha kimerítő. Z a miki zacsi készítésekor telibe borította magát a decoupage ragasztóval. Annyival kommentálta a dolgot, hogy "Hoppáááá" :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó kis dolgok vannak itt készülőben, illetve már készen! :) Jövök máskor is, amikor csak tudok. Persze elsősorban miattatok.:)
    És a társaság is kedves!
    duli

    VálaszTörlés
  4. Duli, nem is tudod mennyire örülök, hogy Te is ellátogattál ide :)
    Szeretem ezeket a lányokat, akik a blogot olvassák. Első körben csak magamnak, amolyan terápiás céllal fogalmazódott meg bennem a blog gondolata, aztán szűk családnak, végül úgy döntöttem, amint látod, a nyilvánosságot sem zárom ki. Örülök, hogy így döntöttem.
    Szeretettel várlak vissza!

    VálaszTörlés