2010. november 13., szombat

Márton-napi vigasság

A tegnapi hirtelen ötlettől vezérelt facebook játéknak és a nyereménynek köszönhetően egy eszméletlen jó délelőttöt töltöttünk a szentendrei skanzenban.
Nem telt el meglepetés nélkül a nap, mert ugyan egyszemélyes belépőt nyertem, de két belépőt kaptunk, amikor a kijelölt helyen bejelentkeztem átvenni a nyereményt. :D :D
Először Zalán hevesen tiltakozott minden próbálkozás ellen, ami arra vonatkozott, hogy egy-egy épületen belül megnézzük a berendezést, vagy az ott zajló tevékenységeket. A tollfosztó asszonyoknál heves tiltakozással reagált, így gyorsan ki kellett mennünk, különben mindenkit kiűzött volna a hisztijével :D
A gyertyamártóknál már érdeklődve kukucskált be az ablakon és mivel megtetszett neki, hogy a gyerekek egyik edényből a másikba lógatnak egy kanócot, úgy döntött, ezt nekünk is ki kell próbálni. Apával ketten mártottak gyertyát. Apa a forró viaszba, Zalán a hideg vízbe mártogatott :)
Utána mézeskalácsost láttunk, zoknilibát, őszi virágdíszt lehetett volna készíteni, de olyan tumultus volt, hogy nem lett volna türelmünk (nekünk sem, nemhogy Zalánnak) kivárni. Egy libalampiont viszont készítettünk közösen, hármasban. Apával borjam-et kóstoltunk. Még sosem hallottam ilyenről, de meg kell hagyni nagyon finom. :D:D:D
A program zárásaként vonatoztunk egyet. Először ezt sem szerette volna a fiatal úr, mert szerinte nagyon hangos. Itt azárt már nem kellett sokat győzködni, hogy jó lesz az.
Hazafele még ki sem értünk Szentendréről, már aludt is :) Kár, hogy nekem délután suliba kellett mennem ZH-t írni. Szívesen maradtam volna egész nap a jó levegőn, a színes forgatagban :D

2 megjegyzés:

  1. Jajj, végre, tudok Neked ide írni, valamiért eddig nem működött!

    Na, szia! Tökjó hogy nyertetek! S hogy ilyen jó program kerekedett! :)

    Nikletty

    VálaszTörlés
  2. Hehe, megbuheráltam a beállításokat, most már működik a kommentelés.

    Köszönjük a gratulációt :) Nagyon örültünk a lehetőségnek. Tényleg szuper nap volt. Csak ajánlani tudom mindenkinek! Szerintem mi is kilátogatunk még egy párszor.

    VálaszTörlés