2011. január 25., kedd

"To do" lista

Annyi mindent kell(ene) csinálnom:
-beiratkozni, tantárgy felvenni - de előtte le kell jelentenem az új lakcímem végre, plusz le kell bokszolnom egy menetet a TO-val, hogy a virtuális számla baromságukban legyenek kedvesek olyan tétel kiírási lehetőséget is bevenni, amire a pénzte beszedik, különben minden jóindulatom ellenére sem tudom elvégezni amit el kellene és ami szerintem rohadtul az ő feladatuk lenne. Nem is értem minek van TO, ha mindent webes felületen kell intézni. Ha meg kérdés van, ők soha semmit nem tudnak :( Grrrrrrrrrr
-nyelvvizsgázni - keresni egy helyet, ahol nem fizetem rá a gatyámat is, jelentkezni és sikeresen vizsgázni - FŐ AZ OPTIMIZMUS :)
- szakdolgozatot írni - először inkább olvasni, aztán kérdőívezni, kiértékelni és aztán SOS írni, írni, írni. Kellett nekem IQ! Ilyen hülye címet is csak én választhattam: Óvodáskorú gyermekek szüleinek vélekedése az intelligenciáról - na most aztán jajj lesz nektek szülők!!! :D
- könyvtárba menni - ez igazán apróság a többi kérdéshez képest, de szükségszerű és időőőőőőőőőőőő
- végre élhető állapotot teremteni a lakásban - egyre gyakrabban érzem azt, hogy alkalmatlan vagyok a háziasszony szerepre
- belehúzni a babaprojektbe - dokihoz menni, végigküzdeni a vizsgálatok sorát és kitartóan próbálkozni :) Ez utóbbi a kellemes tennivalók sorába tartozik :D:D:D
- Óvoda projekt -merthogy ősztől a fiatal úr bizony óvodás lesz. Végig kell járni a lehetséges helyeket, hogy némi képet kapjak az esélyes óvónénikről. Mert én ilyen hülye vagyok. Nem érdekel, hogy mennyire puccos a hely, engem sokkal jobban izgat az óvónő mentalitása és pedagógiai felkészültsége. Húúú de szépen mondtam :) De ez a sok iskolában megtapasztalt nevelési behatás miatt van :D
- Munkahely -ha nem jól alakul a babatervezés, akkor ez is központi kérdés. HR-el levelezgetni, hogy pontosan mikor is mennék vissza, meddig tart ki az összegyűlt szabadság, milyen pozícióba kerülhetek vissza. Mert visszavesznek, de a szervezeti átalakulások miatt sakkozni fognak, az tuti.
- Jogosítvány - ha irány vissza a meló, az azt jelenti, hogy irány vissza Székesfehérvár. A könnyebbség és időmegtakarítás miatt mindenképp jobb lenne mindezt autóval. Így naponta legalább 1-1 1/2 órát nyernék.

- Mozgás -  hiába minden diéta, ha nem párosul megfelelő mozgással. Itt a szomszédban van egy jó kis fitness terem, ahol kinéztem egy Calanetics órát első körre. Jó lenne eljutni, de az még jobb lenne, ha lenne valaki aki csatlakozik hozzám :)


És akkor még nem beszéltem a mindennapos tennivalókról. Zalán mindig gondoskodik róla, hogy legyen egy kis plusz tennivaló. Anyaként pedig mindent felül ír az, hogy Z igényeihez igazodva, vele foglalkozzak  :) :)




Néha úgy szeretném, ha osztódással tudnék szaporodni és mindent egyszerre megcsinálni...... vagy legalább egy kicsit tudnék Manó mellett szusszanni. Sajnos ezek az alternatívák kilátástalanok. Így marad az akrobatika, az egyensúlyozás a sok sok tennivaló között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése