2011. január 25., kedd

Játszani jó - vagy mégsem????

Játék- KELL - legyen az bármilyen: gyermekjáték Zalkópéval, vagy társasjáték, de befigyelnek a facebook-os játékok is.
Ez utóbbi sok fejtörést okoz még nekem is. Szeretek játszani, de nem minden áron. Lehet, hogy erről kellene valami tanulmányt készíteni. Komolyan elgondolkodtam rajta :D Vannak ezek a lájkolós játékok. Már maga a szó is olyan idióta. Ilyen magyar szó nincs!!! De azért én magam is használom, mert van, aki csak ezt érti meg. :(
Néha játszom ilyen lájkolóst és mindig azzal kell szembesülnöm, hogy az ilyen játékban csak annak van esélye, akinek elég vastag bőr van a képén. Na meg a másik felismerés, hogy hiába a sok ismerős, a legtöbb nagy ívben tojik arra, ha a segítségét kérem. Elkorcsosult ez a francos világ. :(
Na de kipróbáltam (nem vagyok túl büszke rá), hogy tényleg működik-e vadidegen emberek között a like csere-bere. Nem okozott meglepetést, hogy IGEN! Újabb pofára esés a szembesülés, még ha az agyammal tudom is: az emberek mindent érdekből csinálnak. :( Én nagyon naiv vagyok, szeretném azt hinni, hogy vannak még önzetlen emberek is!
Volt azért hozadéka ennek az elveimmel nem egyező húzásnak. Sikerült elcsereberélnem annyi like-ot, hogy kb 15. legtöbb like-ot gyűjtőként (bele sem merek gondolni mi energiát tett bele, aki elsőként végzett...) vehettem 11 db könyvet 99 Ft/db áron az Ulpius kiadónál. Hosszú távon viszont képtelen lennék az ilyen fajta "játékra".
Így hát marad a játék öröme, azzal a tudattal, hogy a like-olós játékokban nem leszünk soha elsők :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése