2010. október 7., csütörtök

Újra itt :)

Már megint eltrehánykodtam a blogolást. Vége a nyárnak, újra beindult a nagyüzem. Rossz idő, bezártság, suli, rohangálás, szakdolgozat. Ömlesztve. Pfujjj!
Persze közben azért vannak édes történések is, amik jót tesznek a lelkemnek :) Csajos talik, jó kis beszélgetések és a gyöngyitisz :) No meg voltunk állatkertben, és néha borozgatunk este apával :D:D:D
A kényszer bezártság megint előszedette velem a gyöngyöket. Egy délután vagy 20 pár fülbevalót gyártottam le. Semmi extra, de mind különböző. Ez már szerelem :D Most rákaptam a csilli, minőségi gyöngyökre. Minden nap alig várom, hogy legyen egy lélegzetvételnyi időm. Persze nem mindig jut a gyöngyökre.
Volt pár nap, amikor nem voltam a helyzet magaslatán. Újabban éjszakai őrök vagyunk, jót teszünk a köznek és éjjel kukkoljuk a társasház kameráit, hátha megint jönnek a besurranók. Izgalmas, de irtó fárasztó.
Na meg mindig van valami téma, ami nem örvend nagy egyetértésnek. Most épp homokozó macskaszartalanítás a téma. Fedjük le az amorf homokozónkat, hogy a dögök ne oda piszkítsanak. A nagy ötlet: gyerekesek, dobjuk össze. Amikor az ember gondolkodik, jön az, hogy a "Gondolkodás a tett halála."
Hú de felbosszantottam magam. Amíg ki lehet préselni közgyűlésen a "köz"-ből, addig hadd ne 5-10 család áldozzon rá a 100 lakásnyi helyett. Grrrrrrrrr........

A hetünk sem volt épp eseménytelen. Hétfőn punyi itthon, mert megmozdulni nem bírtam, valami elkapott. Kedd még mindig kómásan, könyvtárazással telt. Papó vigyázott Zalkóra. Este csajos teázás, ami nagy társasági esemény helyett páros program lett. De jót beszélgettünk Szvetivel megint.
Ma délelőtt Abi is, Zalán is Papóval voltak Ringató foglalkozáson, amíg mi anyukák (sógornőm és én) turkiban vadásztunk téli zsákmány után. Sikeres volt a beruházás :D Igaz kicsit benéztem egy tuti sídzsekit. 1500 Ft-ra jött ki kb, de talán majd jövőre belenő a krampusz :D Így most megint nincs normális méretes téli kabátja :x
Este vendégek jöttek. Guszti (apa egyik barátja és egyben a nőgyógyászom) a párjával és a kislányukkal. Hoztak mindenkinek egy "kis" meglepit. Apa egy üveg borral, Zalán két Bogyóka és Babóca könyvvel, én egy hatalmas csokor rózsával lettem gazdagabb. :D
Flóra és Zalán oltári jót pörögtek. Édi a kiscsaj. Z meg hozta a formáját. A baj csak az volt, hogy a vendégek távozása után sem csillapodott az aktivitás. Azt hittem úgy kell lelőni :)
Holnapra "lusta" napot tervezek. Olvasni fogok és ha az idő engedi, játszóterezünk. :)
ÉS persze újra elhatározom, hogy minden nap jövök és írok néhány sort arról, hogy mi is történik a mi kis családunkban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése