2010. február 23., kedd

Ez+Az

Megint eltelt egy csomó idő anélkül, hogy vettem volna a fáradságot arra, hogy írjak.  Pedig zajlik az élet.
Pénteken megyünk lakásbirtokba venni. Már az egész család rá van kattanva a költöztetésre. Nekem borsózik a hátam, ha arra gondolok, hogy mennyi nyűg lesz vele. De hamarosan túl leszünk rajta. Próbálom észben tartani mi mindenre kel/ene odafigyelni. Tuti, hogy a javát elfelejtem mire eljön az idő.
Na de azért élünk is. Voltunk csoporttársakkal kicsit kikapcsolni. Vicces volt :) Úgy döntöttük meg kell ismételni. Arra viszont már apát is viszem magammal :D Pénteken névnapozni megyünk. Hamar megtaláltuk az alkalmat, hogy mikor is legyen az újabb kiruccanás.

Hívtak a melóhelyre kismama talira, lesz kick off, meg minden gyönyörűség a kismamák visszailleszkedéséhez, felzárkóztatásához. Mindig tudtam, hogy jó hely. Csak az időpontok bajosak :( A suli miatt kivitelezhetetlen, hogy ott legyek. Pedig nagyon-nagyon jó lenne.

Itthon még mindig egyhangú. Reggelente mesét nézünk, bár Vekerdy megmondta, hogy nem tesz jóóóót. Ebben nem osztom a véleményét. Zalán beszédét érezhetően fejleszti, persze válogatjuk, hogy mit nézhet. JA és beszélünk is hozzá :D:D:D:D Na de a Miki egér játszótere még számolni is megtanította. Én magamtól tuti nem álltam volna neki számoltatni. A héten megint újabb szavakkal örvendeztetett meg minket. Vasárnap mamáék és Krisztiék voltak nálunk, Zalán nagyon figyelmesen vette sorra a lehetséges innivalókat. Felismeri és meg is nevezi őket: bor, sör, ásványvíz :) Tegnap játék közben egyszer csak azt közölte, hogy "mentőautó"...... Ma pedig az úja lakás képeit rendezgettem, amikor rábökött a monitorra és tisztán mondta, hogy "szoba". Most meg nyúz, hogy építte, építte, vagyis irány építeni. A lego nagy kedvenc. Én pedig nem menekülök. Minden nap építünk. Garázst, tornyot, vonatot, ami épp jön.
Persze mellette önző dög vagyok, mert minden nap teszek róla, hogy jusson idő egy kicsit kreatívkodni. Ez az elmúlt hetekben megint a gyöngyfűzést jelenti. Szépen gyarapodik a készlet. Névnapomra is benyújtottam az igényt néhány swarowski gyöngyre vagy gyöngyös könyvre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése