2010. február 8., hétfő

Eltelt egy újabb hétvége

Szombaton kihasználtuk, hogy végre van egy "nyugodt" hétvégénk itthon. Elkezdtünk rákészülni a költözésre. A könyveinket banános dobozokba pakoltuk. Már előre félek mi lesz, amikor a többi cuccot kell rámolni :( Nem vagyok egy kimondott házitündér :(
Délután vásárolni voltunk, átvettük a 3 hete befoglalt mozijegyeinket az Avatarra. Némi átszervezés során kerültem én is a képbe. először úgy volt, hogy a fiúk mennek csak.
Vasárnapra azt terveztük, hogy szánkózni megyünk, de Zalán természetesen pont akkorra aludt be, amikor menni akartunk. Így ez elmaradt. Volt helyette este közös vacsora nyanyóéknál. Aztán Zalánnak alvás, nekünk meg Avatarozás este 1/4 11-től. Hát nem volt semmi végigülni a 3 órás 3D-t. IMAX-ben néztük, mert hát sznobizmus mindenek felett, nem jó simán mezei 3D-ben. :X Az agyam csúnyán túlpörgött, a vetítés közben nem jöttek a tünetek, mint szédülés, émelygés, de elaludni negyon nem bírtam. Ennek köszönhetően nem vagyok ma a helyzet magaslatán. Ma voltunk intézni az utolsó bankos dolgokat, holnap elutalják a lakás hitelrészét. Végre! Hipphipp hurrá!!! Jöhet a fizetős időszak. Az APEH is megküldte az utolsó szeretetcsomagját az illetékmegfizetés részletfizetési kérelmünkre. Apának 24 hónapot szavaztak meg. Hát, a semminél több. Már csak ki kell gazdálkodni a mindenféle törlesztésre valót.

De hogy jót is írjak a mai napról, voltunk a gyerekekkel szánkózni. Nagyon édik voltak. Zalán a kapitány a szánkón. Édesem nagyon vicces volt a hazafele vezető úton. Szemébe sütött a nap, ő meg mint aki jól kiütötte magát előrebukott a szánkón, a fejét az első keresztvasra döntötte. Azt hittem bealudt, pedig csak megoldotta a napellenzést :)

És a végére még egy kis adalék.... hat a norcolut. Úgy tűnik végre megjön és indulhat a tesóprojekt :) De nem akarok semmit elkiabálni.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése