2010. július 20., kedd

Meglepetés

Jó kapni és jó adni. Én jobban szeretem az utóbbit.
Meglepődtem, amikor ma az e-mailjeim között egy emléklapot találtam a kedvenc oldalamtól.

Akkor még inkább, amikor ugyanezt a főoldalon is viszontláttam.

És jött a hirtelen ötlet. Ha már van küldés funkció a szerkesztés mellett, miért ne lepnék meg vele valakit. Valahogy egyértelmű volt, hogy ki lesz az, akinek készítek egy ilyen kis apróságot. Nem is gondoltam, hogy mekkora öröm lesz ez a címzettnek.
Barbeque volt az első olyan - klészi után szabadon - "virtuális barátnő", akihez beköltözött a pocaklakó, aki mára már egy csodás 7 hetes kis hercegnő. Már a születése utáni első képek is elvarázsoltak, így egyértelmű volt, hogy őt meg kell örökíteni.
Barbi volt olyan kedves és megörökítette blogjában ezt a kis történetet.

http://pocaklakoval.blogspot.com/2010/07/meghatodtam.html

Engem pedig meghatott, hogy meghatódott.
Jó érzés adni :D:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése