2010. július 5., hétfő

Megállt a tudomány....

Bekövetkezett amitől tartottam, de titkon sejtettem. Dokival ugyan még nem beszéltem, de tudom a progeszteron eredményem. Kemény 1,9 a 10, de inkább 15 helyett :( Ebből BMC lesz. Kavarognak a gondolatok, de majd lesz valahogy. Az azért nyugtat, hogy szerintem időben lépünk. Az, hogy mi áll most előttünk, csak a jó ég tudja. Guszti tudománya, ahogy ő mondta, itt véget ért, ezt már endokrinológus dolga lesz rendbe tenni.

Zalán tökéletesen halad a szoba és ágytisztaság felé. Már 3 éjszaka aludt pelus nélkül, pisimentesen. Persze azért akad néha bibi is. Ma a délutáni mély, hosszú alvás alatt csak becsorgott az a fránya. Na de nem hiszem, hogy megy ez bárkinek is balesetmentesen :D Büszke vagyok a krampuszra, hogy ilyen ügyes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése