2011. április 13., szerda

Össze-vissza ez+az

Beléptem és elszörnyülködve láttam, hogy januárban írtam utoljára. Ahhoz képest, hogy minden naposra terveztem a beszámolókat, ez megint nem akar összejönni.
Pedig annyi minden történik a mi kis családunkban, hogy lenne bőven miről írni.
Próbálom összeszedni mi mindenről nem számoltam be idejében. Nehéz lesz, de megpróbálom....

Az első és leginkább időrabló tevékenységem az elmúlt hónapokban a szakdolgozás volt. Leginkább márciusban nem láttam ki az olvasás-írás-olvasás-írás örökös körforgásából, de jelentem túl vagyok az első körön, leadni sikerült. Igaz, ez sem ment zökkenőmentesen, mert nálam miért is lenne valami meg problémázás nélkül. De végül azért sikerült szép kerek írást létrehozni és kielemezni az óvodás korú gyermekek szüleinek intelligenciáról alkotott vélekedését. Soha többet ilyen témát :)

Lélegzetvételnyi szünetek azért akadtak a nagy rohanásban, így sikerült ellátogatni Eszterékhez, akikkel szuper időt töltöttünk együtt.
Ágiékkal is játszóztunk egyet, és irigykedtem is egy kicsit, mert gyönyörű kerek pocija van :) Remélem nálunk is aktivizálja magát a gólya :) Már hazajöttek, úgyhogy dologra fel!!!

Múlt héten állatkertben voltunk, és legnagyobb örömömre Zalán egyre érdeklődőbb és egyre kevésbé fél az állatoktól :)

Szombaton kiruccantunk egy kicsit, drága Krisztikém születésnapját ünnepeltük. Az este konklúziója: soha többet barackpálinka :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése