2010. június 5., szombat

Vizsga hegyek

Tegnap letudtam az andragógiát, érdekes volt. Majd meglátjuk mennyire lett eredményes. Igazi idióta feladatsor, kakukktojás kereséssel, ami 7 pontos feladat. 33% eséllyel, hogy beletrafálok. Na azért tanultam is. De a véleményem megvan a kurzusról is és a vizsgáról is. Bele sem merek gondolni milyen lett volna egy szóbeli.... De majd megtudom azoktól, akik a mellett döntöttek :D

Ma oktatáspolitizálok és gazdálkodom 2-től. A hátam közepére nem kívánom. Közgazdaságtan a java, amihez én nagyjából nulla vagyok. Na jó a lényeg azért talán megvan. De erről konkrétat majd 4 körül :D:D:D Remélem addigra túlleszek rajta. Ha sikerül, este ünnepelünk :D

Vizsga után irány Eplény, ahol ma van Gyereknap. Zalánt tegnap elvitték mamáék busszal, hogy ott lehessen. Neki nagyon nem hiányzunk az elmondások szerint, nekünk annál inkább az ő kis hisztimorcivigyor feje :D

Mellékesen hatott a norcolut, reggel megjött, így megint reményekkel telve vágunk neki a hónapnak. Remélem a clostilbegyt is teszi a dolgát. A többi meg már csak rajtunk (nem) múlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése