2013. január 16., szerda

hátha.....

Új év, új elhatározás. Vagyis az elhatározás a régi, mint ahogy igazából a hónapok is körforgásban vannak. Csak a szám változik előttük :)

Sok-sok hónapon és eseményen vagyunk túl.

Az állandó a képletben a meló, Úristen, lassan másfél éve újra. Szigorúan színes alkalmazotti létemben komoly előrelépegetést sikerült abszolválni eme rövidke idő alatt. Remélem nem áll le eme nagyszerű folyamat. Amennyire összeszedetlen vagyok blogilag, annyira következetes, határozott és sziklaszilárd vagyok munkaügyileg. Van valami inspiráló mások cseszegetésében, na! :D Ezt a "business compliance analysis" bulit mintha nekem találták volna ki. :) Főleg, mert mindig szerettem egészben tekinteni a dolgokra és tudni mi, miért működik. Pláne jól :D
Vicces volt, csupa "újfelvételis" közé kerültem be egyetlen "régiként" kb 9 hónap után és azért mostanra megsúgták a lányok, hogy páran féltek tőlem eleinte. Hehe, tényleg Mumus vagyok. Szerencsére azért hozom a jobbik énem, úgyhogy tudják, hogy a kutya ugat, de nem harap :)

Nagy elhatározásból kijutott az év végére is. Fogyunk! Mert kell! No jó, a menzai kaja  és a megszerzéséhez szükséges idő és energia mennyiség fordított arányossága is hozzátett, hogy pattant a szikra Katával: rendeljünk kaját! És ha már rendelünk, akkor legyen valami fittnes! És lett. Október közepétől S.Norbi bevételét gyarapítjuk az Update kaja rendelésünkkel. Nem szerettem azt a manuszt, de el kell ismernem, hogy jól kitalálta, amit kitalált. Semmi új csoda benne, de a magunkfajta kényelmes fajtának a lehető legideálisabb lehetőséget teremtette meg. És még azt sem lehet mondani, hogy csak a jól eleresztett réteg számára elérhető amit kínál. Gyors fejszámolás is elég volt ahhoz, hogy a korábban 1000 Ft körüli összegért ebédre magunkba tömött egyhangú "izék" után napi 4 változatos kajáért (reggeli, ebéd, uzsonna, vacsora) nem olyan rossz biznisz 1600 Ft-ot fizetni naponta. És jeeeeeeeeeeee...... mostanra a mérleggel is jobb a viszony. Egészen pontosan 11 kg 3 hónap alatt. Apának is kb egy tizes szaladt le eddig, mert hogy ő is rászokott a "jóra" :) Még háromszor ennyi és jobb lesz, mint új korunkban :D

Na de ezt a blogot nem azért kezdtem, hogy az Ego kielégülése biztosított legyen, hanem, mert van a cukipofa krampuszunk, aki mellett nem nagyon lehet unatkozni cseppnyi szabadidőnkben.......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése