2010. január 29., péntek

Hol is kezdjem????

Ha le akarnám írni mi minden történt velem a röpke 28 év alatt azt hiszem nagy fába vágnám a fejszém. Így nem is idézem fel azokat az éveket, amikor még csak keresgéltem a helyem a világban. Úgyis csak a szépre emlékezem. Kezdem onnan, amikor értelmet nyert minden :)
Túl néhány keserédes kapcsolaton, 2006-ban teljes elkeseredés állapotában egy chat oldalon akadtunk egymásra az én szerelmemmel. Éjszakákba nyúló csevegések, majd telefonhívások következtek. Hamar megtaláltuk a közös hangot. Akkor még 120 km választott el minket egymástól. Mindig úgy gondoltam kis országban nincsenek nagy távolságok. Ez bizonyosságot nyert, mert nem jelentette akadályát annak, hogy kialakuljon közöttünk valami.
Minden olyan gyorsan történt. Megkaptam amire minden nő vágyik. Egy szerető társat találtam, akivel minden perc öröm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése